Reklamacje i zwroty

TRYB POSTĘPOWNIA REKLAMACYJNEGO

  1. Reklamacje z tytułu niezgodności Produktu z Umową Sprzedaży:

    1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta będącego Konsumentem, z tytułu niezgodności Produktu z Umową Sprzedaży, są określone w ustawie Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. nr 16, poz. 93 ze zm.)

    2. Zawiadomienia o niezgodności Produktu z Umową Sprzedaży oraz zgłoszenie odpowiedniego żądania można dokonać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: kontakt@wiklina.sklep.pl.

    3. W powyższej wiadomości e-mail należy podać jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości oraz dane kontaktowe. Podane informacje znacznie ułatwią i przyspieszą rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę.

    4. Gdy jest to niezbędne dla oceny niezgodności Produktu z umową, należy go dostarczyć na adres wskazany powyżej. Prosimy o dołączenie dowodu zakupu Produktu.

    5. W przypadku niezgodności Produktu z Umową Sprzedaży powstałej w wyniku dostawy (np. uszkodzone opakowanie, zerwane taśmy zabezpieczające) prosimy o natychmiastowy kontakt ze Sklepem oraz sporządzenie protokołu reklamacyjnego w obecności kuriera i dołączenie go do zwracanej przesyłki.

    6. Sprzedawca ustosunkuje się do żądania Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Odpowiedź w sprawie reklamacji jest wysyłana na podany przez Klienta adres e-mail lub w inny podany przez Klienta sposób.

    7. W przypadku reklamacji Klienta będącego Konsumentem –nierozpatrzenie reklamacji w terminie 14 dni jest jednoznaczne z jej uwzględnieniem;
      W związku z uzasadnioną reklamacją Klienta będącego Konsumentem, Sprzedawca pokrywa koszty odbioru, dostawy i wymiany towaru na wolny od wad;

  2. Reklamacje związane ze świadczeniem Usług Elektronicznych przez Usługodawcę:
    1. Reklamacje związane ze świadczeniem Usług Elektronicznych za pośrednictwem Sklepu Internetowego Usługobiorca może składać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres:kontakt@wiklina.sklep.pl;

    2. W powyższej wiadomości e-mail, należy podać jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości oraz dane kontaktowe. Podane informacje znacznie ułatwią i przyspieszą rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę.

    3. Rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni.

    4. Odpowiedź Usługodawcy w sprawie reklamacji jest wysyłana na adres e-mail Usługobiorcy podany w zgłoszeniu reklamacyjnym lub w inny podany przez Usługobiorcę sposób.



    1. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY



    1. Klient będący jednocześnie Konsumentem, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 14 dni. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie wręczonego przez Sklep oświadczenia o odstąpieniu od umowy. 

      Formularz oświadczenia o odstąpieniu od umowy do pobrania tutaj.
    2. W razie odstąpienia od umowy, Umowa Sprzedaży jest uważana za niezawartą, a Konsument jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba, że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni.

    3. Sprzedawca dokona zwrotu wartości Produktu wraz z kosztami jego dostawy przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

    4. Jeżeli Konsument wybrał sposób dostawy Produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sklep, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.

    5. Konsument odstępujący od Umowy Sprzedaży, zgodnie z ptk.1 niniejszego rozdziału, ponosi jedynie koszty odesłania Produktu do Sprzedawcy.

    6. Termin czternastodniowy, w którym Konsument może odstąpić od umowy, liczy się od dnia wydania w którym Konsument objął Produkt w posiadanie.

    7. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w wypadkach świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone. Dotyczy to również Produktów wykonanych na indywidualne Zamówienie;

Promocje
Taboret duży wenge/czarny X07
Taboret duży wenge/czarny X07
75,00 zł 65,00 zł 60,98 zł 52,85 zł
szt.
Komoda malowana LK56wm
Komoda malowana LK56wm
180,00 zł 140,00 zł 146,34 zł 113,82 zł
szt.
Komoda LK3332w
Komoda LK3332w
221,00 zł 159,00 zł 179,67 zł 129,27 zł
szt.
Kosz walec duży malowany C50wm
Kosz walec duży malowany C50wm
100,00 zł 59,00 zł 81,30 zł 47,97 zł
szt.
Komoda biała LK1177b
Komoda biała LK1177b
200,00 zł 169,00 zł 162,60 zł 137,40 zł
szt.
Komoda LK2099
Komoda LK2099
350,00 zł 289,00 zł 284,55 zł 234,96 zł
szt.
Komoda LK184wenge/czarny
Komoda LK184wenge/czarny
307,00 zł 199,00 zł 249,59 zł 161,79 zł
szt.
Stół z szybą kwadrat JW033
Stół z szybą kwadrat JW033
186,00 zł 159,00 zł 151,22 zł 129,27 zł
szt.
Półka L78wenge
Półka L78wenge
207,00 zł 149,00 zł 168,29 zł 121,14 zł
szt.
Komoda LK03m
Komoda LK03m
80,00 zł 65,00 zł 65,04 zł 52,85 zł
szt.
Abażur  wenge/czarny W03
Abażur wenge/czarny W03
70,00 zł 40,00 zł 56,91 zł 32,52 zł
szt.
Komoda LK2211 wenge/czarny
Komoda LK2211 wenge/czarny
398,00 zł 299,00 zł 323,58 zł 243,09 zł
szt.
Produkt dnia
Komoda LK208
Komoda LK208
410,00 zł 350,00 zł 333,33 zł 284,55 zł
szt.
Komoda LK265 wenge/czarny
Komoda LK265 wenge/czarny
470,00 zł 350,00 zł 382,11 zł 284,55 zł
szt.
Kosz walec duży malowany C50wm
Kosz walec duży malowany C50wm
100,00 zł 59,00 zł 81,30 zł 47,97 zł
szt.
Komoda malowana LK56wm
Komoda malowana LK56wm
180,00 zł 140,00 zł 146,34 zł 113,82 zł
szt.
Komoda malowana LK58wm
Komoda malowana LK58wm
234,00 zł 190,24 zł
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl